Åre igen

Har inte riktigt haft tid att uppdatera mina kära, trogna, (få) läsare. Haha.
Det kommer, det kommer..

Idag är typ den stressigaste dagen under de här veckorna hemma i Sthlm. Åker upp igen ikväll och då är det klart man lyckas boka in massor sista dagen... why not.

Först var jag och tog blodprover på vårdcentralen
sen har jag "packat" (har det mesta kvar kan jag ju säga)
ska träffa Nea halv 3
åka till faster och klappa på Xue och Josef en sista gång
träffa Marta och laga middag tillsammans
hem och packa på riktigt
tåget går 23.50

Puuuh..

Ha det bra folket!

Kajsa jag och Jens på nyårsafton
(observera mina snygga naglar)

Kommentarer
Postat av: Alina

jag sjunger i bröstkland just för att det är en låt som passar mig perfekt i tonläge, låtar med lite högre tonarter använder jag huvudklang lite mer i:)

Jag får lektioner i skolan;) kramar:)

2009-01-07 @ 14:09:08
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0