Skador, ABBA kväll och liftkort

Haha ja Linnéa, dramat ska filmas. Kan kanske ta med mig hem v.11 =) om jag hinner få det på band.
Unnan... du bara detdärfinaordet i min olycka! ;P det var nog rätt kul.. men du ska se hur blått mitt smalben är nu :P ser skitäckligt ut.

Igår i backen vart det mest skogsåkning, jag tyckte det var skitläskigt på flera ställen men vågade köra på rätt bra ändå. Var mycket snö i skogen och bara ett par minusgrader så det var en riktigt skön dag! Ramlade dock och slog i ryggen, det knakade till och kände igår kväll och idag att jag har rätt ont.. var med andra ord inget bra knak. Idag lyckades jag även ramla på ansiktet. Haha, vi kollade på puckelpisttävlingen och så när vi skulle därifrån lutade jag mig ner för att knäppa på brädan och så gick det som det gick.. så nu har jag svullnat upp lite och fått ett litet sår. Jag lyckas alltid ramla på världens konstigaste och ocoolaste sätt!

Igår kväll var det ABBA tema på caféet. Jag, Ida och Matilda hade heta outfits och vi showade loss och bjöd på oss själva ett par låtar. Det var bland det obekvämaste jag gjort måste jag ärligt talat säga haha, men det var kul. Om 2 veckor är det dags igen och då är det The Real ABBA night. Igår var det bara en light version.

Om någon timme blir det liftkortsutdelning än en gång. Grymt kul att träffa lägerledare och deltagare, alla är så sjukt peppade på att få vara i Åre en vecka. Blir lika glad varje gång man ser turister åka härifrån och man inser att man får vara kvar hela säsongen.
Men.. sthlm om några veckor ska ändå bli underbart! Dans mina vänner, det blir dans. Hemma är alltid hemma.
Är riktigt skönt att det här känns som hemma nu på ett sätt ändå, att jag trivs igen.

Ha det fint, ta det lugnt i tunnelbanan.. slå er inte!
Och just det, Glad alla hjärtans dag! Själv firas det nog med en kall öl ikväll... mumma.



Så rätt! (...om det hade vart snowboardåkare istället..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0