Let the show begin

Duvedsdramat har haft sin premiär! Det var igår kväll, tisdag kl 19 det började. Det gick väldigt bra förutom lite tekniska problem. Folket skrattade på rätt ställen, jag levde mig in i fjortisrollen för fulla muggar, filmerna uppskattades, ja.. det flöt på. Förutom en liten grej, som tack och lov hände på genrepet; jag ramlade genom scenen. Det var ett hål som jag itne såg för det var helt mörkt, så vips ramlade jag ner. Haltar typ idag och har världens bula. Haha, jag lyckas då alltid!
Och pistvaktsdansen som killarna gjorde var en stor hit! Vilket Zebra team alltså. Ibland går vi varandra på nerverna men jag tycker om alla så mycket också.
Nu är det 5 föreställningar kvar!
Det lustiga är att nästan alla som kommit och kommenterat min roll säger att jag gjort det så bra, "du har ju en särskild fallenhet för det där med fjortis". Haha, Sofia trodde till och med att jag varit en fjortis. En riktigt bitchig, blond, uppkäftig, osv fjortis. Men det har jag inte. Ärligt talat. Jag har vart en tonåring med humörsvängningar, visst. Men ingen fjortis. Det måste jag bara understryka. Rollen är bara inte alltför svår att gå in i... otroligt rolig roll tycker jag. Lättsam och ja.. blåst.

Nu sitter jag på caféet igen, med DG och Sofia. Vi har bakat massor idag, eftersom det är första dagen på veckan vi har öppet så blir det alltid lite extra mycket att baka på onsdagar. Jag gick ner till affären för ett tag sen, och precis när jag ska gå in på Zebra så ropar någon på mig. Och vem står där om inte Markus! Som jag inte träffat på säkert ett och ett halvt år. Satt och tjöta en halvtimme och det var riktigt kul att se han. Träffa bekanta här uppe är extra roligt!

Imorgon är jag helt ledig, inge Duvedsdrama eller skola heller. Det blir backen med andra ord! Med det här vädret kan det inte bli annat än gött..

Snodda bilder från Jonatan. I söndags var detta..

Jag var glad. Så därför valde jag att se ut såhär....(?) Innan säsongen är slut ska jag ha några riktigt snygga, fräna bilder när jag susar nerför backen.. eller kanske railar till och med?

Han var också glad.. det syns va

Har inte själv vart nere vid Ristafallet nu under vintern, men visst ser det fint ut?
Vattenfallet som inte syns här, har frysit till is, och det är sjukt mycket snö.



Nu ska jag skicka ett paket till min lilla kusin Xue som inte är så liten längre, lillkvinnan har nämligen fyllt 6 år.
Och just det, Rebecka kommer upp vecka 12! Ska bli SÅ kul! Sen kommer kusin Jocke+kompis v.15/16 och Ante och Erkki i slutet av mars typ. Ska bli kul med lite besök.

Lina, kom och bada med mig på holiday!! Då blir jag en lycklig kvinna! Det finns billiga biljetter upp hit nu!

Ciao

Kommentarer
Postat av: unn

ååh jag skulle velat ha sett dig ramla genom scenen! sjukt kul ju! haha! pussekram

2009-02-13 @ 14:04:05
Postat av: Linnea

Kan du inte be någon filma hela dramat o sen skicka på mail? Skulle verkligen vilja se dig som fjortis! :D Haha Saknar dig <3

2009-02-14 @ 11:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0