men håll käft?

Jag har vart oerhört hemsk idag. Sur, gnällig, irriterad, arg. Man skulle kunna tro att jag har grov PMS men icke, jag har bara den hemskaste dagen jag kan komma ihåg.
Det blev en liten promenad men inte mer i träningsväg.
Ångest.
Fick prata lite med bubben för första gången idag sen han åkte, men det gjorde nästan saken värre. Inte minst när man har en sånhär dag. hade mer än gärna vart hos honom och tjurat hela dagen.. haha. Tragisk jag låter.
En dag i min ensamhet (=inte träffa någon vän, bara familjen) och det känns som jag inte har något liv.
Börjar komma in stressen och alla krav lite väl mycket igen tror jag... till veckan blir det i alla fall till att komma igång med träningen igen, 3 ggr/veckan och jag är helt säker på att det kommer få mig att känna mig bättre på alla sätt och vis. Blir extremt deppig och låg när jag inte rör på mig. Mycket psykiskt också I guess.
Måste även komma in i de vettiga tankarna om att man inte måste vara social varje dag.

Men nej idag är bara inte min dag. Hoppas jag kan somna hyffsat tidigt ikväll, trots tjattret från mammas middagsbjudning..
jobb imorgon, söndag och måndag. Nästa vecka ser väldigt lugn ut. Ska bli skönt att jobba 3 dagar, för då går tiden mycket fortare.
Drömde en hemsk mardöm i natt, eller två egentligen. I den första hade jag grov ångest över något jag gjort och i den andra gjorde jag också något dumt, den första gången sårade jag en av mina närmsta på ett hemskt sätt. Den andra var jag dum nog att sätta mig själv i en situation där jag var skyldig några personer 1,6 miljoner kronor.
Den där ångesten var kvar när jag vaknade i morse. Och har av någon anledning suttit i större delen av dagen.
Det känns som att något hemskt ska hända. Antingen mig eller någon i min närhet. Skitjobbig känsla och jag fattar inte varför?
I think I have a problem I think I think too much... kunde inte stämma bättre in just nu.


Film. Sova. En liten bön. Sen känns nog det mesta lättare.







den här dagen var nog sommarens bästa tror jag. Enda dagen jag gjort något med hela familjen, var dessutom ledig både lördag och söndag och det var fint väder och ja, jag mådde så bra bara. Det är sådana dagar man ska tänka på när man känner sig som... som.... äh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0