Katie Herzig - "Wish You Well"

Så fin låt. Wish you well. Är glad att jag inte är i den sitsen nu, jag behöver bara sakna, inte säga farväl. Det får man tacka för, att man faktiskt har någon att sakna.

Skulle mest säga att det blir nog rätt dött här de kommande veckorna. Utan att säga för mycket så ska jag jobba, träna, vara med familjen och krister. Inte mina vänner. Skitknäppt. Förutom torsdag kväll då jag ska på en mode"gala" med rebecka och lördag när det är grill hos Miriam som flyttar till Indien i 4 månader. Men annars ska jag verkligen försöka att bara sakna mina vänner och försöka ha egen tid så mycket det bara går. Får se hur länge det håller men jag är så psykiskt trött så det är så det blir nu. Inget allvarligt, det tackar vi för. Men kan bli om jag fortsätter sätta all denna press på mig själv.

Så, so long! Ses när vi ses och hörs när vi hörs helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej jobbet är i härnösand som tur är :P och jag kommer att ta inkommande samtal från kunder som vill köpa typ bredband, eller så vill de säga upp nåt :p



Zebran är bara en bild från semestern ;)

2009-08-25 @ 17:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0