Nicest thing



Helgen har varit bra. Vart på caféet, var ute i Åre igår och dansade. Det var kul, förutom att jag fick en armbåge i tinningen. Hårt. Så hårt att jag inte kunde sova på den sidan i natt och huvudet dunkar idag med.
Idag är jag känslomässigt ostabil. Mens skyller jag på. jag är glad, det är jag. Men idag saknar jag mamma, Unn, Ante, Marta, Nea m.fl. Jag önskar att mina vänner  där hemma i Sthlm skulle få se hur jag har det. Förstå hur bra jag har det. Och jag önskar att man kunde vara med alla man älskar samtidigt någon gång.
Jag hatar farväl.
Samtidigt är jag jätteglad över att få vara här själv, att ha fått göra det här på egen hand. Och det har ju blivit så bra. Jag trivs ju verkligen. Men som sagt, ibland får man sakna dom man älskar och bryr sig  om =)

Ikväll ska vi vara här på caféet med klassen och prata, kanske kolla någon film, äta och bara umgås. Alla zebrorna och pionjärerna (de som åker utomlands 6 månader för att missionera mm). Min nya, fina klass som jag tycker så mycket om =). Det är skönt att ha folk man litar på och kan krama här, för är det något jag inte klarar mig utan så är det kramar och närkontakt!

Ha det bra alla, jag saknar er! Och önskar att jag kunde vart med på församlingshelgen. Tack för de fina sms:en M!
<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: mama

har skickat brevet så du vet. titta noga vad det innehåller! saknar dig med men jag får krama om Micke och pappa istället.Puss





2008-09-28 @ 20:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0