Photosession and möte i Undersåker

Den här veckan har faktiskt vart rätt sugig. Trist att säga, men jag har mest velat åka hem sen jag kom tillbaka efter höstlovet. "Smekmånaden" här är över och vi i teamet har lärt känna varandra bra, men också mindre bra, egenskaper och den här veckan har mycket fokus legat på de dåliga, tycker jag att det känts som i alla fall. Jag hoppas att allt kommer kännas bättre när säsongen är igång och det blir lite nya sakersom händer. Sen hoppas jag även mycket på att jag ska få rida och pyssla med den här hästen jag skrev om i förra inlägget. Det skulle kännas bra att ha någonting utanför skolan som jag gör själv, för mig själv. Man har ingen egen tid här, hemma i Sthlm gymmade jag 3 gånger i veckan själv. Och det var något jag älskade. Att gå och träna själv och göra något för sig själv, med sig själv. Ja ni hajjar.
Men hursomhelst har jag det bra också. Måste bara sluta ta åt mig av allt så mycket som jag gör.

I fredags efter ledarskapskursen (den är riktigt bra och jag verkligen gillar torsdagar och fredagar då vi har den kursen) åke vi till Ristafallet och tog bilder på teamet till hemsidan. En kille som går bibellinjen på skolan är hobbyfotograf och en riktigt bra sådan. Att kolla på hans bilder är en ren fröjd för ögat. Ärligt talat alltså, killen vet vad han gör. Har sett några av bilderna och dom är snygga. Riktigt snygga. Men ni ska i alla fall få se några backstagebilder!


Ganska najs miljö att fotas i va?

Vi var förväntansfulla... frågorna var många och svaren få. Ska någon trilla i vattnet? Ska jag ha utsläppt eller uppsatt hår?

I väntan.                             In action.             Genrep. Haha stod inte sådär under mötet i alla fall..

Idag höll vi i mötet. Zebrateamet. DG predikade och jag var med i lovsångsteamet. Sjöng även en sololåt, som min vän Marta skrivit. Den låten betyder sjukt mycket för mig så det var svårt att sjunga, har dessutom inte sjungit ´seriöst' sen begravningen i sommras. Så det var ett tag sen. Sjukt kul att sjunga i kyrkan, det blir ett annat fokus då.

Nu ska jag kanske ut och leka i snön med de andra, har snöat rätt mycket nu. Senare ska vi på middag hos Olssons. Trevligt såhär en söndag eftersom man då slipper laga egen mat och betala :P haha

Inte många veckor kvar till jul!! Stockholm kära Stockholm.... 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul med fotografering! :)



Sv: Tack för alla tipsen! Vad är drinkbord egentligen? Aldrig fattat det, haha. Det går att kontakta dem via hemsidan om man vill boka det :)

2008-11-16 @ 14:14:35
URL: http://sandraajax.se
Postat av: neapinea

Blev superglad av smset o trodde att jag skulle få läsa något smaskigt här i bloggen nu! :O Men jag hopps jag får höra när jag ringer dig i vecka istället..! Hoppas verkligen att du kommer ner mitt hjärtegryn! :D KRAM KRAM! <3

2008-11-17 @ 00:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0