This is England

Fredag: kusin från Norge på besök! Såg Let's dance för första gången någonsin, Alfred som gick på våran skola är ju med! Lite kul.
Lördag: jobb 7-15, träning på hotellets asnajsiga gym, tur till lidingö för köp av snowboardboots (hoppas på att jag inte får lika ont av de här) och sen till Kungsängen där min fina vän viktor fixat en fin trerättersmiddag! Chillade vid tv:n, sov, åkte hem mitt i natten med storebror. ÅH vad jag är glad att han har bil...
Söndag: stressade iväg till kyrkan, är glad att jag tog mig upp för det var en bra predikan o kul att träffa MIRIAM igen, hyrde "This is england" och "King kong" på casablanca (jag heter Unn rudolfsson förresten) hem o plugga/titta på film.

Casablanca är ju en riktigt bra filmaffär! Billigt och de har det mesta.
This is england var bra, sorglig och lite jobbig men sevärd.
King kong ska jag se ikväll om jag har hunnit plugga på religionen något tills dess. Hyrde den faktiskt för att jag ska skriva en essä om maskulinitet och måste referera till någon bok, film, någon serie mm. King kong är ju kanonbra till det. Sen har jag inte sett den heller.

Jag är trött men glad, efter en bra helg enkelt. Och jag har EXTREM träningsvärk. Äntligen kommit igång igen! 
Heippa!

Kommentarer
Postat av: Unn Rudolfsson

men hallå, jag heter ju Unn Rudolfsson??!! förvirrad..:P

2008-01-20 @ 19:17:57
Postat av: cirla

jag blev med förvirrad :S
men låter som du haft en trevlig helg! ses imorgon!

2008-01-20 @ 22:09:54
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0