Nybrokajen och gamla bilder

En bra dag i stort sett får man lov och säga. Tog mig en sovmorgon till 9, en timmes träning på gymmet och sedan bar det av till Nybrokajen. Våran skola har årets största föreställningar där imorgon. Sen skola till 17.15. Hatar långa dagar men den här tisdagen vart ju något bättre än vanligt.
 Jag ska bara vara med med sångensemblen imorgon, men kul att få stå på scenen något i alla fall! Inte alls många solister med i år, tråkigt! Men det ska ju finnas plats för teater också.. och dans, som tar oerhört mkt plats på Nybrokajen år efter år får man lov och säga. Men det är ju så, lättare för dansare att göra något tillsammans en hel eller halvklass än för musik och teater. 
I alla fall så ska bla Kajsa och swingbandet vara med, känns jättekul att kvinnan får chansen att uppträda där! Ska bli kul och se. Skulle kunna skriva massa om en massa nummer men ni fattar ju ändå inget, förutom C och U såklart.  Haha, aja. Det ska bli roligt och se vad teater har för sig! Har noll koll på vad dom gör. C skulle dansa något med en tjej till bara, blir kul det med.
Och så ska jag sluta babbla om det..

Niklas hörde av sig, chefen på jobbet, och sa att jag ska jobba själv 7-9 på lördag för italienaren kommer först vid 9. Hoppas verkligen att alla sover till 9 och att ingen checkar ut före det... haha, annars är det stor risk att det blir problem, men förhoppningsvis inte. Någon gång måste väl vara den första.

Nu ska jag fortsätta med mitt första utkast till essän, plinka igenom gitarrläxan, plugga på lite inför nutida konst provet och även plugga på religion b provet! Effektivt! Om jag orkar. Men det gör jag! För det måste jag. Och snart är det helg! Eller inte, men veckan kommer gå fort. Det är ett måste ;)

image19

Daniel till vänster, jag och Viktor på min födelsedag i sommras. Har nog lagt upp den förut men i brist på bilder så. Sen ser jag bättre ut än vanligt och jag är brun. Haha! Måste leva på sådana här bilder i vintermörkret!

och varför inte en till sommarbild när vi ändå är igång...
det är lillkvinnan Xue (kusin som jag sitter barnvakt åt en hel del) i Skärgården i somras. Det var några dagar med Marta jag sent kommer glömma.

image20

och en sista... från Frankrike i somras. Åh jag längtar tillbaka till lata dagar i stekhet sol. Den veckan sitter fastklistrad i minnet för alltid!

image21

oj, EN till bild sen måste jag ju faktiskt plugga...
Efter allt tjat om nybrokajen passar väl en bild på några från klassen. 
Det här var på våran klasskonsert i Nov-07. Slutnumret som var bland det sämsta vi gjort, haha
image22

Kommentarer
Postat av: cirla

haha, du är så söt. och värsta friskisen som tränar sådär diciplinerat! Yoy go girl!

2008-01-24 @ 01:06:15
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0