Examensfest

Det vart examensfest för min del ändå. Var skönt att få träffa lite folk o prata, haha. Det var Evelina, dotter till några av mammas o pappas bästa vänner som jag känt sen vi var små som nu är färdigutbildad sjukgymnast. 
Det var trevligt, kände inte av någon feber utan gick o runt o nös (nyste, nä nös va?) mest. 

Har precis kirrat klart för imorgon kväll, hoppas det blir kul! Melai har fyllt 18 igår, så hon o hennes tjejer ska med, och Marta som fyllt 18 förra veckan o några tjejer från klassen. Vi blir ca 10 stycken och jag har ordnat vip-bord, gästlista såklart så man slipper kön (så kvällens kvinnor får känna sig lite speciella) och kanske någon liten överraskning för födelsedagsbarnen! Hoppas allt blir bra och att det inte blir något krångel. Killen jag haft kontakt med verkar vara trevlig och seriös, så det ska nog gå vägen...
Det roliga är att det nog blir en rätt nykter kväll för många, sånt känns kul, att veta att man har vänner som kan ha kul utan alkohol. Och känner ja tjejerna rätt blir det dans för fulla muggar!
Tyvärr är kameran full o sladden borta som jag säkert nämnt tidigare, förhoppningsvis har någon annan med sig det.

Först jobb 7-14.30 som sagt. Så nu ska jag sova, hoppas jag inte sover lika dåligt i natt... 

Yötä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0