bildern från Nybrokajen

Tog mig friheten att sno några bilder från Maddes bilddagbok, från vära föreställningar på Nybrokajen i onsdags (som jag skrev om i tidigare inlägg)

Så först, en bild på Madde :)
image24

Sen en på Tove och Marta, som spelar cello, en på Magnus (våran aphärliga lärare i ljudteknik, det är även han som gör rösterna till "OBH nordic,a designing good life" reklamen. Och sedan en bild på Daniel, en oerhört begåvad pianist som går i min klass. Fjärde är Persson och André som spelar "Quackattack" därav deras oerhört heta outfits. Femte är en bild på Lisa! En av mina teorikompisar, haha ;) spelar fiol och har utvecklats grymt under de senaste året. 
              

Bild från sångensemblen, "Watching you without me" som vi faktiskt gjorde helt ok. Femte från vänster
image30

Evelina, jag, Unnan, Lina och Anna S
Oerhört fina och bra tjejer!
image31

 En dansbild måste man ju ha. Tar en på ettorna bara för att jag faktiskt gillade den här. De var rätt synkade. I alla fall vad jag kunde se sådär med ett tittaröga. Sen var Lollo så snygg också! Vacker tjej det där. Ingen bild på henne men. Måste väen tillägga att Clair, en trogen läsare ;), gjorde ett vackert solo!
 avslutningsvis en bild på Persson och André utan outfits. Bara för att de är så snygga. Jag menar kollar hur inne André är i vad han gör. Jag och Marta bendrade dom när vi satt och kollade på genrepet. Som jag sagt ett antal gånger förut; jag är Stolt över min klass. Och min skola. Hur ofta känner folk det?

Ojoj, nu blev det bråttom! Men visst var det kul med några bilder? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0