Au pair på Nya Zeeland

Ja, varför inte?
Varför inte dra till Nya Zeeland i sommar/höst? 
Varför inte åka iväg till andra sidan jorden för ett år?
Läskigt. Åh så läskigt. 
Men ÅH SÅ KUUUL.
Sjukt kul. Sjukt häftigt.
Eller au pair i Kina? Eller USA?
Nej, Nya zeeland eller Australien lockar faktiskt mest.
Bara till att börja spara pengar......
Det finns ju så mycket möjligheter! Och varför inte åka när man har chansen?
Såg en annons som jag fastnade för så mycket att jag skulle kunna skippa studenten (nej då) för att åka iväg nu. De hade 3 barn och HÄSTAR. De sökte efter en barnkär tjej, och ett plus var om man var hästintresserad då man kunde rida hur mycket man ville.
Åh Jag Vill. 
Drömmer mig bort till Nya Zeelands vackra natur... och även chansen att få upptäcka Australien och ååååh.
Nu ska jag sluta skriva. 
Varför bo kvar i Sverige ett år, när man kan uppleva en helt annan kultur ett år?
Jag har ju inte direkt något som håller mig fast.... förutom världens bästa familj och vänner. 
Undrar om jag skulle klara det. Det skulle jag nog. Men hur det skulle gå är en annan femma.
Värt att testa kanske?

Kommentarer
Postat av: cirla

om du inte testar lär du aldrig veta. tycker alla dina förslag låter bra. vännerna kanske inte kommer vara där du är ändå.. jag tycker du ska prova! :D

2008-01-30 @ 21:22:15
URL: http://cirla.qaw.se
Postat av: tina

hej hej jag ska iväg i juni till nya zeeland...ska du dit?? tror det kommer bli underbart som sagt varför inte uppleva en ny kultur..tina

2008-04-05 @ 18:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0