Kuuul

Det var en rolig kväll igår, jag och Nea lyckas alltid ha roligt. Kom hem halv 4 så det säger väl det mesta =)
Orkade tyvärr inte ta mig upp till kyrkan, har inte vart där på länge... men om en vecka får jag hänga med massa korsisar hela veckan! Kittelfjäll it is. 360 pers, hela anläggningen där uppe är hyrd för oss. Snacka om att det kommer bli roligt! =)

Robin, hon från California/New York (pluggar i New York) kommer till oss på middag om några timmar. Mamma har vart jättegullig och gjort massa god mat, bakat och fixat. Medans jag legat och kollat på tv hela dagen.. men nu ska jag tag i lite som måste göras.

Imorgon börjar jobbveckan på hotellet. Ska bli roligt, kommer vara mycket att ta in men väldigt bra att jag är där 5 dagar i sträck eftersom jag nästa helg jag jobbar ska stå helt själv. 
Träningen har det ju vart lite sisådär med i Finland tyvärr, 2 veckors uppehåll i princip, inte riktigt men har bara tränat 3 gånger. Nu när jag ska vara på hotellet så mycket blir det perfekt med att träna på gymmet före/efter jobbet! Och det gymmet... ja, jag är verkligen glad att jag får träna där gratis. Gillar det mer än World Class. Och world class gillade jag verkligen.

jessjess.se är en tjej som pluggar på svenska skolan i Nairobi, Kenya. Tjejen verkar ha bra musiksmak! Inte ofta man ser en tjej med välkänd blogg som länkar till någon vettig låt. Credd till henne. Skulle btw gått i samma klass som henne på Jensen, om jag inte kommit in på sthlms estetiska. 
Här är i alla fall en av låtarna hon rekommenderade idag.
Take me away -Lifehouse


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du är tibax i sverige =).
du ska ju träna på 24/7 hihi, dom är bäst.
btw, när du ska lägga in youtube video så måste du klicka på HTML inne där du skriver din blogg ocg klistra in länken där. tryck sedan på uppdatera så ser du att det funkar. annars va det helt rätt tössen.

kramen

2008-02-17 @ 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0