Körkort

Unnan ringde precis, hon klarade uppkörningen!! Hon har körkort =) Stolt som en hönsmamma!
Ganska många vänner till mig som har det där himla körkortet nu... kanske att jag borde ta tag i skiten än en gång. Har ju kommit en bit med körningen så det vore ju dumt att inte fortsätta. Har haft så mkt med nya jobbet och skolan senaste tiden bara att jag helt enkelt inte prioriterat det. Om jag inte tar det nu i vår så får det bli i sommar. Kan lova att jag har kortet senast i slutet av Augusti. Flyttar jag till Åre måste man ju ha det.. annars kommer man ingenstans.
Yeye, Unnan har iaf kirrat kortet! Viktor gjorde det för några veckor sen, Ante i höstas, Marta klarade teorin i måndags, Lina har också klarat teorin, vilka fler är på g? Hm. Press. 

Jacob är hemma från Hawaii!!!!! Mannen har varit borta i 6 månader, ett helt halvår! Det är lång tid! Pratade med honom på telefon nyss, helt sjukt att han är tillbaka! Och att höra hans röst igen, låter som en amerikan nu. Kanske. Eller.. nej. Kul är det i alla fall =D

Jag mår lite bättre idag. 38-39 grader skulle jag gissa på. Just nu verkar alvedonen så känns rätt bra förutom halsen.
Imorgon blir det Kittelfjäll, 12 timmars bussresa med sköna människor, garanterat kul. Hoppas febern är gone bara.

Idag ska jag städa mitt rum.. tror jag.. om jag orkar. Kolla på dåliga tv-program, kanske borde man börja packa lite och Nea kommer förbi sen. Kanske Unnan också kikar in. Ska försöka få i mig lite mat också, har inte blivit mkt föda de här dagarna. Supit juice mestadels. Fruktsockret har förmodligen klistrat fast sig i tarmarna eller något. 
Great plans for a great friday night you know.

Heippa

Kommentarer
Postat av: Drille

ahh förlåt det va inte meningen att skriva 3 ggr =)
men blogg sidan hängde sig typ 100 ggr så viste inte om det kom fram o till sist så orkade jag bara inte så stängde ner deras sida :D.
Krya på dig, kram

2008-02-22 @ 12:12:33
URL: http://moog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0