Jag är ledig imorgon! Jaa!

Roligaste kvällen hittills =) vi såg en film som jag inte kommer ihåg namnet på vilket gör det hela lite svårt... haha. Men den började på J! Den var rätt rolig och bra, bra skådisar. Sen gick vi hem till Tuomas pyttelilla, jättemysiga lägenhet som ligger väldigt centralt i Helsinki. Kollade på vänner och kom hem för ett tag sen. Sååå skönt att få hänga med en trevlig och rolig människa i ens egna ålder! Äntligen!
På lördag kommer jag hem! Utgång för hela slanten? Vill träffa så många som möjligt =) sen jobbar jag på hotellet hela nästa vecka, väldigt mycket också verkar det som, och sen åker jag till Kittelfjäll en vecka, så vore roligt att träffa många av Er!

FRIENDS, Rachel scares Joey
http://youtube.com/watch?v=lacuCRfDEBU

En liten snutt från konsertern i lördags, tyvärr dålig bild- och ljudkvalité eftersom Joel filmade med mobilen, men ni får iaf en uppfattning om vad steel pan musik är. De spelar alltså Bara på steel pan trummor och även lite andra trummor. Rätt häftigt va?
http://youtube.com/watch?v=mi9lZRs8Nw0

Imorgon är jag som sagt ledig! Ska sova till minst 11, sen ska jag med Anneli till stan och shoppa. Eller shoppa ska ju inte jag göra då jag inte har råd men, haha. Kolla runt lite i alla fall =)
Snälla människor, börja kommentera lite! Får ju fler o fler läsare varje dag.

Vad tycker ni om Steel band klippet? Och även om min kusins låtar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0