Vila i frid

Döden är inte så kul. Verkligen inte. Inte lidande heller.
Vart är världen på väg? Vart är vissa människor på väg?
Vila i frid, Angelicas mamma.
Hoppas och ber




"When everything feels like so far away, god you are near me. Close to my heart, cloe to my soul"





För övrigt så mår jag bra. Det är bara rätt så tråkigt, jobbigt och man blir lite arg på gud (vilket nog inte är fel för det tror jag man får vara ibland) när det händer så mycket skit runtomkring dom man bryr sig om.
Som sagt, det är lugnt med mig. Jag åker i backarna i det vackra vinterlandskapet och trivs med kylan och all snö. Faktiskt.
Men shit. Världen alltså...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du pluggar i Åre, eller hur? :) Vad pluggar du?



sv: med en mamma som är sjuksköterska så har jag fått veta ALLT om hur p-piller förändrar hormonerna i kroppen.. Dessutom kan jag inte använda det som skydd, då jag inte har någon pojkvän.

2008-12-10 @ 14:54:22
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0