Kritvit julafton

Det kom faktiskt lite snö i Sthlm idag. Men kritvitt kan man ju inte kalla det, annat är det uppe i mitt andra hem, Åre.
Men jag däremot var kritvit... eller är.
Feber och ont i halsen har jag. Och min kamera suger ju arsle så ma ser ännu blekare ut i fel ljus. I alla fall så har jag inte vart sjuk på hela hösten, så det är väl min tur. Tycker dock att det hade kunnat vänta tills jag åkte upp igen. Haha. Här vill jag göra så mkt, träffa folk och gå ut, jobba, vara med familjen. Men mår jag bättre imorgon ska jag nog ut på kvällen, annars får det väl helt enkelt va men det vore himla kul. Jag ska i alla fall sova läänge imorgon och har jag tur så har jag sovit av mig allt skit ;)

Dagen började med våra små familjetraditioner. Julgröt, en tidning var till mig och Micke (jag fick fitness magasin, otroligt bra eftersom jag i ett av paketen nu ikväll fick en träningsboll, äntligen! Inspiration inspiration mina vänner) samt julkortsläsning.
Sen blev det kalle, julmat och paketöppning med släkten på pappas sida. Det har vart en mysig dag förutom att vi fick beskedet att farmor fått en tumör i tjocktarmen. Förhoppningsvis är den godartad.

Blir en bättre uppdatering någon annan dag, med bilder från hösten i Åre. Tömde nämligen min kamera för första gången sen i augusti idag. Haha.

Men nu blir det sängen. Sömn och vila sägs ju vara bra mot förkylningar...

Jag och mamma idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0