60 cm snö

Ni såg rätt. 60 cm snö. Typ minst. Det är sjukt mycket snö, lagom kallt och alldeles underbart. Ingen slask som det förmodligen är i Sthlm.. ;)
Tyvärr kunde jag inte åka idag och kommer inte kunna åka förens nästa vecka pga mina snowboardboots som suger balle, men nästa vecka så. Synd med tanke på att jag är sämst på att åka i mitt team och med andra ord behöver utvecklas och åka en hel del =P. Men men, kommer väl ett antal fler dagar att åka på... förhoppningsvis på måndag om jag får låna Joels igen.

I alla fall så har några på skolan fotat, det är rätt många som gör det typ jämt men jag gör det aldrig, lite nytagna bilder på hur det ser ut här nu. Så jag lånade några bilder och lägger upp dom här så får ni bildbevis på hur vackert det faktiskt är =)





Första bilden är på skolan, det är Simon som tog bilderna på teamet också som tagit den. De andra två bilderna är Annas och det är också utanför skolan. Detta är alltså något jag ser vaaaarje dag. Rätt så najs utsikt från klassrummet med andra ord ;)

Idag har förresten varit en bra dag. Mycket tankar och fint snack med Malin efter middagen, som jag alltför sällan pratar och umgås med. Det är verkligen en fin tjej!

Och ett glädjeämne till...
Nyårsfesten är kirrad. Anny och Kajsa lyckades till allas våran glädje hyra en festlokal på Långholmen i Stockholm. Så där är partyt den 31a December 2008. Wie! Håller tummarna för att allt ska gå vägen nu =)

Ante åker till Österrike imorgon den lilla nissen. Glad för hans skull eftersom han verkligen längtat! Något som är rätt roligt är att han åker snowboard och trodde att han anmält sig till någon kurs där han skulle bli guide i backarna- på bräda. Men för någon vecka sedan fick han veta att det var en skidguidekurs. Så han har köpt pjäxor och grejer nu. Och killen har aldrig åkt skidor... otroligt kul. Men det går nog bra! Haha!
Jacob är på Hawaii igen och trots att jag har snö och kan åka bräda så avundas jag honom, jag är ju faktiskt en sol och värme lover innerst inne..

Och en sista sak, imorgon ska jag rida i all snö! Woho! Hoppas hästen inte springer iväg med mig igen..

CIAO

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas du ordnar det där med bootsen :)

Var tusan har alla andra inlägg tagit vägen?!



Saknar dig, ringer dig imorgon :) PUSS (kram kram )<3

2008-12-09 @ 00:19:32
Postat av: Linnea igen

Jaha, det där var konstigt. Inläggen är tillbaka, strunta i det jag skrev om att dem var borta :P Hahaha

Weird. <3

2008-12-09 @ 00:20:53
Postat av: Sara

Hahaha, sidan hade inte laddat klart? När du skriver en kommentar ser man dessutom bara det inlägget du kommenterat. Jag som trodde jag var dålig på datorer... ;)

KYSS till dig min vackra tjej

2008-12-09 @ 22:04:43
URL: http://kusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0