Longboard

Hemma från skärgården igen. Var där mån-fre och har haft det helt underbart. Kunde inte blivit bättre. Det är inte alltför ofta vi gör något tillsammans hela familjen, alla flänger åt olika håll (jag i alla fall...) hela tiden, men nu vart det hela 5 dagar tillsammans. Det var mysigt och gick väldigt bra, jag var lite tvek på det här med att vara på en båt så pass länge men nej, jag mådde bra med "Snabba cash" och solen sken varje dag. Och med mamma ombord vart det ju lyxmat varje måltid... jag complainade icke! Igår kom några vänner till mamma och pappa och jag och Micke drog oss hemåt.

Vet ni vad? Jag har sprungit milen på 50 min nu. Det är rätt bra. Jag är nöjd och glad, träningen har verkligen gett resultat. I tisdags morse och i torsdags kväll sprang jag på Ornö ute i skogen bland alla flugor och getingar. Men jag föredrar faktiskt att springa på ställen där det är mer folk. får en helt annan push bland människor. 


Igår kväll grillade jag, Ante, Johanna och Erkki nere vid vattnet här hos mig. Det var riktigt mysigt och sen drog vi till 90's där jag träffade på lite folk från skolan. Jonas bland annat, och några dansare. Roliga människor det där. Jonas trivdes nog himla bra eftersom majoriteten av folket var män som var där för att ragga på varandra. Som sagt, Pride it is in Sthlm. Vi var helt oförberedda på att det var nån gaykväll där på 90's men sen när vi såg fler och fler män hångla började vi hajja grejen. Haha stackars Ante hade nog föredragit ett ställe med lite fler straighta tjejer. Men men kul hade vi! Grymt rolig musik att dansa till i alla fall. massa gamla goa 90-talsdängor. 
Ikväll blir det utgång igen, Linnéa fyllde 19 i måndags så jag, hon och Josse ska ut. Blir väldans massa utekvällar såhär på sommaren när man inte är bortrest. Men med rätt personer är det kul och med Nea kan det inte bli annat än kul.

Jacob har gjort klart min bräda nu! Den är grym. Snygg. Fräsch. ÅH jag längtar tills jag får den. Förhoppningsvis blir det imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0