Det var sommar, det var party


Linnéa firades som sagt lite i lördags. Kvällen började på nivå 22 där vi satt på de mindre charmiga rangliga stolarna, men billigt är det. Sen vart det en snabb visit till Ace, som ska vara sååå bra men tjenare nej? Inget speciellt alls. Vi ville dansa så vi drog till toxic. Där var vi ett tag men till slut drog vi till ett gäng killar som var i närheten av rådmansgatan på nå mindre hak. En trubadur spelade, men det var så mycket oväsen så man hörde tyvärr inte alltför mycket. Sen blev det taxi hem, självklart på killarnas bekostnad... haha. Rolig och lyckad kväll iaf! Och visst borde jag väl köpa mig en skinnjacka... så grymt snyggt. 
(den sista bilden kan ni väl ta med en nypa salt, toaletten på nivå 22 ser ut sådär. Äckligt och billigt, och sen såntdär porrljus på toan? Inte särskilt inbjudande. Men vi hade kul i alla fall...)





Kan ju inte avsluta med en sådan hemsk bild, vad ska ni tro om mig? Här är en från skärgården istället, med noll smink och ett oskyldigt leende.. ;D

Nu blir det tv, mat och sen ska jag springa milen igen! Kanske blir det bio ikväll.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0