Plugga utomlands?

http://www.plugga-utomlands.se/search/listEducations.asp?CategoryID=223&PlaceID=&EducationTypeID=&BPPoang=&keyword=

Plugga utomlands efter studenten, eller i alla fall om något år, ja varför inte? Jag vill resa mycket, upptäcka världen och att plugga utomlands gör ju att man får lära känna ett nytt land och dess kultur.
En av mina största mardrömmar är att dö gammal- utan att ha sett något av världen. Vi har rest en del med familjen, men inte i närheten av så mycket som jag vill i framtiden. Hoppas det kommer funka ekonomiskt osv.

Och ja, kanske ska säga något om bloggen.
Jag har redan en blogg, metrobloggen.se/sarasjunger, men det är mer en sångdagbok för mig och min sångpedadgog kan man säga. Jag tänker på så mycket så kan vara skönt att få skriva av sig ibland.


Kommentarer
Postat av: Emma

jaa varför inte?! tycker du ska göra det. tror det är askul! =D ha en trevlig dag! =)

2007-11-27 @ 13:06:23
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0