swing

Efter julshopping med Viktor och Johannes (som jag inte träffat sen J åkte, var så kul o se den lilla lullen igen!) åkte vi till kyrkan en snabbis, sen åkte jag och Viktor hem ett tag och sov, sen drog vi såklart till swing/dans/mojs någonting klubben vid Zinken för att kolla på Kajsa och Jens projektkonsert! Det var aaaaasballt! Killarna som var med till frankrike i somras spelade också (Basse, Jakob och Albin) de var så bra allihop o man blev stolt. Som jag alltid blir över mina kära, underbara, duktiga musikaliska vänner... ;D
Det var så häftigt med den musiken som man är så ovan vid och alla duktiga dansare.
Min klass är så mysig, alla står o kör järnet, fast man inte riiiiktigt kan stegen. Jag var dock alltför tråkig idag o stod o log hela tiden.
Söta det är vad ni är!

Igår sov Miriam över här, idag är det Viktor! Kul att hänga med folk på vardagar som man vanligtvis inte träffar varje dag. Mys!
Jag dööör av trötthet snart... huvudet värker också, konstant! Jag brukar inte ens ha huvudvärk men alltid är det något. Men jag ska inte klaga, idag har varit en bra dag! Mycket fläng hit o dit men riktigt kul och jag har känt mig glad =)

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0