Julfest

Skolan igår var jobbig, usch. Hade ingen lust. Och mindre lus efter att ha sett ett uppspel på sång och scenisk träning, på video. Inte kul att se sig själv sjunga när man vet att man sjunger en svår låt man har svårt att sjunga ens med sin lärare... så ska man se det på video med resten av alla som har den kursen. Blä. Aja det var ju inte falskt i alla fall.
Hörde rykten om att vi å Sv C lektionen skulle få en till uppgift att lämna in nästa vecka.
Fick panik och det gjorde ont i hjärtat!
Onödigt, för på lektionen insåg jag att jag hann jobba med uppgiften tills vi slutade så det vr bara och skriva på och sen lämna in kladden! Klart!
En stooor sten släpptes från mitt hjärta. därför att jag har INGET mer plugg att sitta med hemma på det här året!! Undantag en bok vi ska läsa under lovet men det räknas knappt, så chilligt som det kan bli efter den senaste tiden.
LYCKA!

Fikade lääänge på Kaffekoppen i Gamla stan med Emil, Marta, Evelina och Lina. Har lite minnen därifrån, om inte minst sagt just det bordet, haha. 
Gamla stan är verkligen ett måste såhär i jultid! 
Hade lite överraskningshejdåfest för david och helene i kyrkan, det var tråkigt eftersom han ska flytta.. och helene ska bo i Australien i ett år. 
Sen skulle folk från Kungsängen ut men det bangade jag, allt lät så osäkert och jag var läskigt trött.

Nu städa, sen julfest hos Daniel! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0