Spontan resa till Göteborg

Åkte på mini semester till Götet med Kajsa och Jens i måndags, och kom hem igår kväll. Det har varit några riktigt mysiga dagar med sol, skärgården, stan, nattklubb, andra avenyn killar, vandrarhem, äcklig lägenhet med massa flugor, räkor, skratt och ja helt underbart har det varit! Åkte dit utan någonting, bara de kldäer jag hade på mig och legg och bankkort. Så jag fick köpa mig underkläder och fick lite kläder av min kusin som hon inte ville ha längre. Spontana Sara!
Mobilen dog på vägen ner så ingen mobil hade jag heller. Haha.

Nu är jag hemma och är tack och lov ledig idag också så jag kan börja ta tag i mitt rum där det bokstavligt talat är kaos. Mamma ska ha någon middag ikväll så är väl trevligt om de kan komma innanför min dörr när det är dags för husesyn.. själv ska jag nog gå och se "Sommaren med Göran" med pappa. Och innan dess träna. Måste banne mig komma igång igen efter 3 oerhört slöa veckor.
Krister är fortfarande på Rhodos och jag saknar ihjäl mig. På onsdag kommer han hem! Det var länge sedan jag verkligen saknade någon såhär, längtar så mycket till jag får krama honom. Bara 5 dagar kvar..

Sådärja. Rummet nu ja. Hupphupp.. kom igen. Orka nu. sen springa lite, eller gymma. Sen kommer livet kännas gött.

Och vet ni vad, Göteborg är fint men Stockholm är mycket finare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0