Big things are happening...

Hej igen! Fullt upp. Jon Olsson med flera är här och det är hopptävlingar mm. Ska tydligen på någon gala grej på lördag också. The thing of the year in ÅRE.
Japp.
I tisdags var alla vi som var med i Duvedsdramat och åt på Wallmans, deras dinnershow var riktigt bra! Får ni chansen att gå dit och äta så gör det. Det är dyrt men det är det värt! Maten var god också. (vi fick det i och för sig gratis men det hör inte till saken).
Annars är det påsklov. Jag borde och har väl faktiskt, nästan, börjat lite med mitt projektarbete. Kusin Jocke och hans kompis Petter kom till Åre idag så nu ska jag och min vän Anna ut och äta med dom någonstans och sen får vi se vart kvällen tar oss. Det blir nog kul i varje fall.
Det blir snowboard och en dag vart det faktiskt slalom, det var en riktigt intressant upplevelse... gick bra med tanke på hur många år sen det var jag åkte. Jag tog mig ner, kanske inte alltför smidigt alla gånger men jag körde skog och utmanade mig själv (lite mer än nödvändigt på ett ställe men inga brutna ben här inte..!)

Förra veckan var vi på en tur med Zebra, en otroligt härlig dag! Bilderna är snodda från Matilda



jag och Matilda var snygga och taggade



jag hade inte stått på skidor på 6 år och det blev ett par vurpor men det gick faktiskt väldigt bra för mig!



fika efter ett par svettiga km


 
vädret var underbart



Lukas och DG chillar i bilen, aka Gamla Bettan medans jag, Sofia och Peter åkte en extra runda på 5 km för jag hade tappat min mobil. Som vi tack och lov återfann.


Nu blir det som sagt byn!
Ciao

PS, mina kära föräldrar Raakel och Harry (ja dom heter så, festligt värre!) är just nu i KARIBIEN!! De ska till och med simma med delfiner. Gissa vem som inte alls är avundsjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0