the weekend is kaputt!

.. men jag har bara 2 skoldagar kvar före 12 dagars ledighet så jag complainar icke!

Helgen har varit bra. I fredags var jag bara hemma (?!) mamma och pappa trodde att något var seriöst fel på mig där jag gled runt med godis i ena handen och glodde på massa superdåliga filmer. Hyrde 3 stycken efter skolan (på Unns namn, as always. Thank you babe) varav jag såg 2 i fredags. Båda var sjukt b-iga och rätt kassa. Precis vad jag behövde!
I går tränade jag, pappa följde med och han var rätt impad av hur fräscht gymmet faktiskt är. Blir lika glad varje gång jag går dit. Det var roligt att träna tillsammans med någon och det roligaste var när jag skulle lära honom några övningar med balansbollen... haha =). Sen var vi husliga resten av dagen. Storhandlade och tvättade, medans mamma låg och snorade sig och sov bort febern. Sen vart det chill hos Viktor. Åt middag med hans roliga familj och på kvällen bar det av till ett uteställe i Jakan. Det var inte överdrivet kul men det var roligt att hänga med killarna lite igen!
Tyvärr missade jag Ante, men på lovet ska vi till Romme så då får jag leka lite med honom också.

Idag var det kyrkan, käk i kungshallen med Marta, Fredde m.fl och sen chill hemma. Så ni hör, vilken lugn helg Sara har haft =) och inte har jag panik över det heller! 
One tree hill har börjar på 5an igen. Jag hoppas verkligen att Micke laddar ner skiten till mig snart. Besatt var ordet.

Nu borde jag skriva om/ändra en artikel som ska redovisas imorgon.. får se hur det går med det. Har ju massa gilmore jag lika gärna kan kolla på... haha. 


En kväll i Gamla stan med M, mirr och greta. Nov-07. Osminkande och allmänt heta som ni ser!
image71

Vi försöte vara konstnärliga. Martas huvud kapades ännu mer på de andra. Den här bilden är grymt tråkig om man inte känner oss.
image72


Utan dig

Kommentarer
Postat av: unnan

haha jag tycker den är sjukt kul bilden!! för jag känner er!!! titta på gilmore istället tycker jag! ses imorrn..

2008-03-16 @ 21:45:52
Postat av: unnan

förresten, jag tycker om dig!!!

2008-03-16 @ 21:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0