Klättra, mys, melodifestivalen

I torsdags när jag var och tränade på hotellet kollade jag om jag skulle stå själv under helgen.
Det skulle jag.
Plus att en ny tjej skulle ha passet efter mig. Det bådade inte gott.
Men det gick bra! Överraskande bra måste jag säga. Fixade det mesta.
Sen var det klättring igår på hotellfasaden, de har en klättervägg där som hotellets gäster/folk som tränar på gymmet får klättra på med en instruktör varje helg. Det var premiärhelgen för i år igår.
Jag testade efter jag slutat, det var sjuukt läskigt. Höjden var inte och leka med och jag kom rätt högt upp! Ska testa igen om 2 veckor och se om det går bättre. Då kanske det är lite varmare också, så fingrarna inte blir halvt förlamade.
Körde en timme på gymmet efteråt, älskar sånnadär balansbollar! Man kan göra så mycket övningar utan maskin. Ska införskaffa mig en sån tills i höst när jag förmodligen inte har tillgång till något gym längre.

Efter jobbet pyste jag till Lina som numera bor i en mysig lägenhet vid Mariatorget. Snackade skit ett bra tag, sen kom Evelina, Unnan och Marta. Vi köpte mat och onyttigheter och bänkade oss framför melodifestivalen. Sen hur mycket vi lyssnade på allt är ju en annan sak... haha. Tog en promenad till Martas lägenhet i Gamla stan och har sovit över här. Himla mysig kväll! Somnade verkligen direkt när jag la mig i sängen och känner mig utvilad nu. Riktigt skönt.
Nu blir det kyrkan om en timme och sen jobb från 14.30-22.30.

    image61  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0