Hemska tanke

Jag har tappat bort en rätt viktig genusessä. INTE kul, med tanke på att jag vart rätt duktig och tom gjort ett första utkast och pratat med min lärare för att kunna göra om det och få ett bra betyg. Det är mycket tankar angående betyg nu. Det är inte bara en eller två ämnen som jag ligger på gränsen till mvg i... känns som att det vore himla trevlig och skrapa ihop några fina betyg nu på slutet. Men jag ska ta det rätt lugnt ändå, göra mitt bästa och inte sätta för höga krav på mig själv. Mår bra nu, och har tänkt fortsätta med det =) ska inte bli som före praktiken och i höstas igen. 
Hur som helst så är jag tillbaka i vardagen igen. Skönt skulle jag inte kalla det, men kul att träffa folket igen. Jag lever liksom i känslan att jag redan tagit studenten. Att jag är fri att resa, upptäcka och ja, allt sånt kul. FY vad jag INTE ska plugga på några år! =)
Träffade Jacob i måndags, första gången på ett halvår, sjukt kul att få se honom igen! Prata om allt han vart med om på riktigt. Man blev inte lite avundsjuk! Skalbaggar i maten kan jag dock klara mig utan...
Drack en hel kopp te för första gången i mitt liv! Varför påstår folk att "söderblandning" är SÅ gott?! Fattar inte grejen... varm choklad är liksom, himmelriket jämfört med den där smörjan. Men jag ska lära mig! Något te måste ju falla mig i smaken. 

Med en normal vardag igen får bloggen lida lite. Har inte tid att skriva varje dag. Exempelvis slutade jag 17.15 igår, åkte till hotellet och tränade, kom hem halv 8. Var trött men glad, berodde mestadels på att jag har otroligt fin utsikt hela vägen hem från hotellet och jag lyssnade på en sjukt glad låt! Skulle plugga, pratade i telefon 2 timmar istället. Mycket viktigare. 
Så nu måste jag ta tag i åtminstone ett arbete. Måste börja nu om jag ska hinna klart, för senare ikväll åker jag till Marta! Sova över och bara få hänga lite... grymt skönt. 

Imorgon slutar jag tidigt, efter gymmet ska jag hem och skriva en annan grej och sen sitta barnvakt till Xue! Det var länge sen så det ska bli mysigt. Hon är omöjlig att inte sakna. 
Fredag blir det också plugg efter skolan, middag i kyrkan och häng med folket där. 
Lördag och söndag jobb, plugg, träna. Får se om jag hinner/orkar med något mer. 8 timmarspass blir man rätt seg av. Men det ska bli kul, tror att jag jobbar själv första gången...scary.

HEIPPA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0