Nya tider

Inte mycket som händer här i bloggen nu, det har vart händelserika månader och jag har inte haft ork att bry mig om bloggen.

Ny familjesituation, nya vän relationer, flytt, 2 månaders resa med både positiva och negativa händelser, tankar inför framtiden, ja.. livet har väl kommit emellan mig och bloggen helt enkelt! =)

Sitter i nya lägenheten nu och funderar på om jag ska starta om bloggen på nytt. Spara gamla inlägg för mig själv men inte här på nätet. Det vore skönt, blir ändå en ny start på många sätt nu och jag tror att en träningsblogg/vardagsblogg kan vara skönt för att få dela med mig av tankarna ibland =)
Vi får se.

Då vet ni att jag lever, mina miljontals läsare ;)

Ciao

och så älskar jag Krister...min, bara min fina..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0