Asien 2010- the end

Nu ar jag hemma. 2 manader har avverkats i norra Thailand, hela Laos, Vietnam och Kambodja. Det har vart svett, tarar, skratt, forvirring, sjukhus, lite blod, beach. Ja allt och lite till.
Nu ar jag jetlagged. Klockan ar snart 12 dar i Asien sa kunde inte sova langre.
Nu hor jag dock att Krister borjar vakna till sa ska krypa ner med honom igen och hoppas pa att somna om.
Det ar det absolut basta med att vara hemma, Krister. 2 manader har jag kant mig lite halv, nu ar den kanslan borta. Hade jag inte haft honom hade jag nog velat aka ivag igen till varmen, vilket jag vill men nu planeras det tillsammans med honom istallet :)

Langre inlagg och bilder kommer naturligtvis :)


Borta bra men hemma bast....?

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Nämen! Vad roligt! Hur känner du dem?

2010-03-25 @ 22:03:06
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Sophia

Svar: Åh tack så mycket, Sara, så roligt att höra!



Skönt att höra att du tycker man ska följa sina drömmar, tydligen finns det folk därute som tycker det, vilket gör en säkrare. Sen att alla är unga 80-talister som är just är dem som alla neggosar klagar på är en annan sak. Vad fan, vi är framtiden, jag tror de äldre bara är lite bittra för att vi är mer drivna än vad de var i vår ålder. Och nu sitter de där de sitter...

2010-03-30 @ 22:32:48
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0