Working night shifts- again

Den här veckan känns det som att jag mest jobbat. Jobbade hela helgen och kväll måndag och tisdag. ledig idag och imorgon för att sedan gå på natt på fredag kväll. Tre nätter ska jag klara av. Sen är jag ju faktiskt ledig 2 helger på raken, kanske blir det en sista minuten resa eller åtminstone en weekendresa med Krister någonstans. Ska kolla lite resor imorgon så får vi se vart det blir. Håller tummarna för sol och/eller fiiint hotell. Något av det är ett måste annars kan jag lika gärna spara pengarna till resan.
Välbehövligt att komma iväg några dagar i alla fall, är så svårt när jag jobbar så oregelbundna tider att ha tid att verkligen hinna umgås och göra saker. Träffar knappt familjen heller. Men som sagt- ledig två helger nu efter denna så det blir nog bra =). Trivs bättre och bättre på jobbet, var på personalfest i söndags. Det var stoor kräftskiva med mitt hotell och ett annat, fin tillställning med goda kräftor och härligt sällskap. Var inte alls sugen på att stanna länge men när det vankades Café Opera efteråt kunde jag inte låta bli att följa med eftersom jag aldrig vart där innan.
Kul kväll i alla fall, smart drag att gå eftersom man under veckan hängt med lite i snacket som gått.
Härliga arbetskompisar det har jag allt!

Ska provträna på sats en vecka nu, se skillnaderna mellan det och World class. Måste säga att dagens träning och dagens besök på ett av deras center gjorde att jag bara längtade till WC. Faktiskt. World Class på Döbelnsgatan är det bästa gymmet jag tränat på. lagom stort/litet, trevlig personal, fräscht, nya maskiner mm. Jag gillare! Tränade vid slussen häromveckan och det var en grym besvikelse dock, sjukt litet gym och tråkiga maskiner enligt min mening. Så kanske nästa sats ställe överrsakar... I guess it will för det var nämligen WC anläggning förut, och jag tränade där ett år och gillade det stället grymt.
I alla fall var meningen att jag och Krister skulle träna tillsammans, men stackarn har sovit så lite och dessutom dragit på sig en förkylning så han mådde inge vidare.. hoppas han inte blir sjuk. Blir han det får jag väl i alla fall pyssla om honom lite= tid tillsammans.

Pappa är på Mallis förresten. Om jag är avundsjuk? Nej nej inte alls! Skönt för honom, jag hoppas att han inte blir för brun bara.. (han blir nästan brunare än mig vanligtvis)


Nu blir det en film. Och så ska jag drömma om att jag är artist och står på en scen någonstans... man blir ju dösugen av att sjunga av att kolla på idol. Kanske något att ta tag i på riktigt igen.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0