Kort och tunnt



Uttunnat till tusen. Fyra omgångar vart det. Och mycket kortare. Jag gillar det. Det är grymt skönt på gymmet. Går att sätta upp i en ful liten toffs också. Men snyggast är det när det är plattat och bara rakt.

Idag har jag haft en underbar dag. Jobbet gick kanon, skrattade högt ett par gånger med mina härliga kollegor, körde ett grymt benpess på gymmet som gick strålande, hade pizza date med Krister på det stället vi var på vår riktiga första date, och myste sedan och skrattade så jag fick ont i magen.
Nu ska jag äta lite reisen och sen sova.



Some days you can really feel that you live, when something bad happens or when the best happens; when your stomach is turning around and you don't know what to do just beacause you are so happy
.


Kommentarer
Postat av: Ida

Va fin du är i din nya frisyr! Hur går det med din träning? Läste om gymmet. Jag måste ju fråga, eftersom jag är din ex-tränare. haha :)

2009-11-02 @ 22:51:41
URL: http://idacolvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0