Anna Ternheim

Hard to believe how people move
Falling out of love with you
Tearing down all the walls and love, the chaos

Thought again, of driving by, the place we meet
You and I, where it started, how we lived, together always

My heart, still beats, for you
My heart, still beats, for you
After all, it's always you

You came down, hard that summer
I started to dance, remember
Everything, not a thought of you
And I lied alot too
Maybe to forget you

My heart, still beats, for you
My heart, still beats, for you
My heart, still beats, for you
My heart, still beats, for you
After all, it's always you
I come back too
I come back too you
I come back too you
I come back too you



Och nej det är inget fel mellan mig och Krister.
han var så gullig och tog hand om mig hela dagen igår..
Helgen har vart blandad. Men ledig och bra i det stora.
Middag med Rebecka och sen blev det Solidaritet med henne och Nea
en snabbis. Det var kul med ett nytt ställe.. fick världens största och
jobbigaste drink. Haha den blev så enormt stor så ville bara att den
skulle ta slut så jag kunde börja dansa, så jag lämnade den till slut.
Det kändes stort, lämna en odrucken DRINK, den var dyr. Men men
vad gör man inte för dansen ;).
Igår var det kyrkan coh sen låg jag i sängen hos krister heeela dagen.
Skön söndag med andra ord.

Idag har jag tränat på Balance, Daniel Westlings gym. Det var nice. Men jag måste
säga att det slår nog inte mitt älskade Worldclass på Döbelnsgatan.
I alla fall blir det två veckor där. Ska bli kul att testa bla kettlebells som inte finns på
några andra gym än i Sverige vad jag vet.

Nu ska jag åka till Marta och slagga där.
Ciao

Kommentarer
Postat av: unnan

AAAH! jag vill ocksa till kors, och jag vill ocksa slagga hos marta! men snart sa... <3

2009-11-18 @ 08:55:01
URL: http://unnrudolfsson.blogg.se/
Postat av: SofiaHsmycken

Min nystartade sida där jag säljer mina handgjorda silver och namnsmycke. Passa på att handla julklappar! Nu billiga priser och julpaket. Ta en titt! :) sofiahsmycken.blogg.se

2009-11-20 @ 15:41:30
URL: http://sofiahsmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0