Snowboard/Lipstick Jungle?

Anna, min kära granne, har fått mig att bli beroende av Lipstick Jungle. Hon har de två första säsongerna och sen hon förra veckan flyttade hit har jag sett nästan alla avsnitt.
Inte bra. Men det är underhållande.
Hur jag hunnit med det?
Var hemma från backen igår, är hemma från backen idag.
På 2 dagar hinner man med många avsnitt ska jag säga er...
Och jag är inte hemma från backen bara därför.. jag fick skitont i örat i måndags efter backen, läkaren sa att jag har vätska bakom trumhinnan. Så nu när jag är fökyld gör det ont då trycket stiger när man kommer upp i backarna. Med andra ord är det smartast, och skönast för min del,att vänta med att åka tills jag inte snorar längre.
Så det är rätt segt faktiskt. En dag är okej att vara hemma och dega, men andra dagen tröttnar jag lätt av inaktiviteten. MEN, idag är det rätt chill för min rumskompis har åkt hem över veckan så jag har rummet för mig själv, plus en lånad dator med internet och alla avsnitten.
Så jag ska inte klaga =) vardagslyx här uppe i skogarna!



I fredags hängde jag lite med Anders Bagge förresten, han var lite på lyset men otroligt trevlig, och kramgo är han dessutom. Han var i Åre med sina nya stjärnor, den där söta ungen tjejen och den där snygga killen ni vet. Tjejen verkade ha en bitchig attityd, slängde med håret och plutade med läpparna när vi såg henne på en pub på torget. Men på scenen var hon duktig. Hon kan ju sjunga och hon ser ut som en popstjärna.

Om en vecka är jag hemma i Sthlm 8 dagar =) det om något ser jag fram emot. Men innan det väntar en vecka med sista föreställningen av dramat i Duved, lite lektioner, förhoppningsvis lite snowboard samt Zebra caféet.
Och en sak till... skulle jag haft ca 7000 kr och inte vara här uppe i slutet av April, då skulle jag åkt till Grekland för att lära mig segla och sedan i sommar jobba som värdinna på segelbåtar/fartyg.
Ja, det är sant faktiskt. Hade fått det om jag kunnat. Det om något hade ju varit en utmaning... men jag är inte bitter som sagt, en annan gång lär jag få den möjligheten.. eller så dyker något annat upp.
Finlandsbåten i all ära.

Ciao

Kommentarer
Postat av: mama

hei kullnmuru

låter trevligt alltihop förutom ont i örat. Klokt av dig att inte åka i backen då!

puss och kram, vi ses nästa måndag:-)

2009-03-02 @ 10:41:58
Postat av: Micke

Bra att du kan ha kul trots problem i backen. Kanske idé att skicka ett argt mail till företaget som tillhandahåller din blogg? RSS-feeden funkar värdelöst... /Micke

2009-03-02 @ 17:57:48
Postat av: Anonym

finlandsbåt och kryssning i mitt hjärta!

2009-03-02 @ 21:58:42
Postat av: unnan

det var postat av mig det tidigare!! :) /Unn

2009-03-04 @ 02:36:49
Postat av: Sara

Micke: Driver du med mig? RSS-feed låter ungefär som kinesiska för mig



Unnan:precis, i så fall får ni ju helt enkelt åka ut på havet o supa skallen av er en helg o hälsa på! Kanoners. Fast tror inte jag får det jobbet.

2009-03-04 @ 18:05:45
URL: http://kusen.blogg.se/
Postat av: diiin bajskorv matilda

inte lipstick jungel, the hills fattaru :P Nerå!!!

2009-03-08 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0