I want to be in five places at once

Back to the normal life in Åre. Inge mer Sthlm. Inge mer Rebecka. Saknar henne, hon är så kul och bra att vara med.
Det är alldeles för många vänner som mår dåligt för att jag ska känna mig på tipp topp nu. Förutom att jag är sjuk mår jag bra, och så längtar jag hem till några men jag mår bra ändå. Klaga ska jag inte. Det blir svårt när jag är så dålig på att leva i nuet och sätter mig in i andras situationer lite för mycket ibland kanske.
Men men, det är väl det vänner är till för? Och har man dom finaste vännerna så har man =)
Idag var det i alla fall kanonväder, och hade det inte varit för att jag är riktigt förkyld så hade jag åkt snowboard. Istället satt jag ute en stund med några vänner och tjötade på. Underbart. Solen verkligen stekte. Var på högstadieskolan och hängde med 'kidsen' lite, det är kul nu när man känner en hel del.
Sen kommer man 'hem' och någon/några har snott mat. Igen. Då blir man inte lika glad. Att bo med folk är inte alltid kul med andra ord. När det gäller städning och hålla undan efter sig är det inte heller alltid på topp om man säger så..
I alla fall har jag haft en mysig kväll med Ida, bara kollat på tv, pratat mat och träning. Hon är härlig.
Imorgon ska vi, Zebra, åka turskidor. Det är som en mix mellan längd och utförsskidor. Alla i mitt team åker slalom förutom jag som inte stått på ett par skidor på jag vet inte hur många år så det lär ju bli ett himla äventyr! Haha.



Jag och Rebecka i lördags vid ristafallet



I want to be in five places at once

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0