So much to do, so little time

Jobb, krister, vänner, familj, träna.
Sol, sol, sol
Sitta inne och lägga ner massa tid på blogg och datorn?
Nä.

Men några bilder från midsommar ska jag väl lägga upp =) då blir det minsann någon på mannen också =)

Har sån sjuk träningsvärk, gick på mitt första booty pass på gymmet i förrgår. Shit vad det tar bra! Och igår tränade jag med personlig tränare. Så idag har jag ont nästan i hela kroppen. Grymt skönt att ha kommit igång med gymmandet igen!
Ikväll blir det springa ca 8 km. Älskar att springa längs söder mälarstrand och norr mälarstrand. Längs vattnet precis hela vägen hemifrån o så runt en del av kungsholmen där. Jag gillar Stockholm så mycket så det är sjukt.

Nu; fortsätta sola!!

Kommentarer
Postat av: matilda widholm

VILL HA DEJ NU!!!! Saknar dej

2009-06-25 @ 11:56:35
Postat av: matilda

du må skriva lite så man vet vad du gör.. pussssssss

2009-07-05 @ 11:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0