Rensat hela mitt liv

Jag skrev precis det bästa inlägget någonsin i min blogg historia.
Och vad händer?
Hela skiten försvinner.

Midsommarafton börjar inte bra. Inte någonstans. Förutom att han äntligen är hemma.
ÅÅÅÅÅÅÅH inlägget var verkligen bra skrivet!!!!!!!! La ju banne mig ner tid för en gångs skull.
RÖV!!

Men nej jag ska inte vara någon bitterfitta för det inte.
Midsommar ska bli bra, tålamod Sara, tålamod...........................

Det handlade om att jag packat om mitt liv i alla fall. 5 kartonger blev en. Gamla dagböcker. Gamla killar. Jag var killtokig. Jag var kär (ja jag tror faktiskt det) för första gången när jag var under 10 år gammal. Hade en nalle som hette "Seven eleven", berättade om varför den hette det.
Och jag beklagade mig och peppade mig själv.
ÅÅÅH himla bloggskit! Jag bara såg framför mig hur mamma skulle älskat den där texten. hur hon hade garvat åt mig och känt igen mig så i mina ord.

Som sagt. Tålmod tålamod tålamod. Det lär jag ju behöva idag.

Glad midsommar på er!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0