Promise I'll be kind...

I'm your biggest fan
I'll follow you until you love me
Papa-paparazzi
Baby there's no other superstar
You know that I'll be your
Papa-paparazzi

Promise I'll be kind
But I won't stop until that boy is mine
Baby you'll be famous
Chase you down until you love me
Papa-paparazzi

I'll be your girl
Backstage at your show
Velvet ropes and guitars
Yeah cause you'll know
I'm staring between the sets



Det blev White room i fredags, träffade en rolig tjej och hennes vänner, samt några från Härnösand. Inga som jag kände men vi kom fram till att vi har lite gemensamma vänner/bekanta. Riktigt rolig kväll i det hela, blev medsläpad på efterfest på söder hos Camillas vän och drog hem några timmar innan jag började jobba.
Det som det vart. Jag är dum, kan man sammanfatta det hela med. Så gårdagens kväll bestod av film och mys med mamma... i morse efter att ha börjat dagen med ben end jerry's glass insåg jag att jag inte kan sitta inne och deppa ihjäl mig utan tog mig till gymmet och körde hårt en timme. Det var det bästa jag gjort på länge! Det bästa som finns när man är ledsen är att röra på sig.
Sen träffade jag DG en snabbis, lyckades vara social för jag blev så glad när jag såg honom. Man mår så bra av DG! Han gick i mitt team/klass uppe i Åre.
Sen kollade jag lite på båtar och strosade runt här nere vid vattnet med mamma och pappa... nu är det tillbaka till verkligheten och magen värker mer än någonsin förr.. så nu blir det glass och filmen om Anna Nichole Smith.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0