saknar


Världens finaste, starkaste och bästa människa.
Min mamma.



Oavsett vad man själv ser, tänker, eller tycker. Så finns det alltid någon som ser något annat.



Man ska inte ta folk för givet. Man ska inte ta någon för givet.
För en dag så försvinner den personen.
Och sen står man där.
Utan att förstå någonting.
För det finns ingen anledning.
Personen bara bryr sig inte.
Det blir som om personen dör.
Tjipp och hej liksom. Out of the blue. Nu drar jag. Hoppas du får ett trevligt liv.
Jag brukar dela upp vänner och bekanta i några kategorier;
de som säkert kommer få en inbjudan till mitt bröllop.
De som inte kommer få det.
Och dom som man tvekar på.
Jag vill gifta mig en vacker dag och dom som
blir bjudna kommer vara folk jag vill ha där. Såklart.
Så ibland tänker jag så. Bara för att.
Och i detta fall känns det rätt solklart...
Du får i alla fall inte komma på mitt bröllop


Hörni, ge varandra komplimanger. Säg fina saker till dom ni gillar, eller inte gillar för den delen. Fast sånt ni menar.
Det värmer och kan betyga så mycket. Eller en spontan kram bara.
Svenskar är så dåliga på det..
men inte alla.
Svammel svammel. Goooodnatt

Kommentarer
Postat av: Janne (din fantastiska farbror)

Tja!

Ha det bra!/Janne

2009-01-20 @ 12:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0