Rix morronzoo o heldag med Matilda

Igår morse gick jag upp tidigt, sjukt tidigt. 4.45. Vi skulle nämligen till Tott hotell här i Åre för att käka gratis hotellfrukost (värt 135:- per person) och kolla på när de sände Rix morron zoo rätt framför näsan på oss.
Hotellet är riktigt fint och frukosten var god, och det är inte varje dag man sitter med på en radio inspelning.. för mig var det lite som julafton eftersom jag älskar hotell. Tänkte på de som jobbade där och deras positioner och funderade på vad eventmanagern skulle göra idag... haha. Vi tog kort med Gert Fylking också, bildbevis kommer.
Rolig morgon i alla fall!


Sen repade vi morgonen/förmiddagen inför Duvedsdramat, första föreställningen är som sagt på tisdag. Spännande! Sen var det Zebra caféet hela eftermiddagen o kvällen med Ida och Lukas. Det kom en del folk och vi spikade datum för kommande händelser på caféet... så som Abba kväll på fredag och pistvaktskväll samt Grease kväll.
Sportloven är ju igång nu så vi förväntar oss mycket gäster. Abba showen ska bland annat jag vara med i. Haha det kommer bli hett vill jag lova!

Holiday Club, Åre

Idag har jag och Matilda haft en mysdag. Började med Spa på Holiday, jag vaxade benen så det var ju inte särskilt skönt men nödvändigt. Imorgon ska vi bada på upplevelsebadet och basta där för det ingår. Jonathan ska med också och innan var jag mest glad över att jag skulle få bada! Sen frågade jag om han ville med igår och så sa han ja. Då ångrade jag mig. Haha. Bikini på vintern... ouf. Ohåriga ben har jag i alla fall!
Sedan köpte vi filmer och lagade mat, åt godis och myste. Snart ska vi in till Åre igen och äta ute (det blir något billigt, vi är ju inte rika och under den här dagen har jag redan spenderat för mycket) och sist men inte minst ska vi träffa de andra i teamet och åka och dela ut liftkort till 12 läger som kommit upp hit för sportlovsläger!
Innan badet imorgon blir det backen, förhoppningsvis Tegefjäll. Man får hitta till de ställen turisterna inte vet om ni vet.
Vilken helg! Lovely.

Hoppas ni har det lika bra? Emelie vet jag är i Thailand så sola åt mig med. Hoppas din födelsedag var kanonbra!
Lina, fortsätt kommentera. Kommer bli lika glad varje gång!
Unnan, where aaaare you?
Marta, hoppas du har det bra i Österrike och att solen skiner. Snart ses vi!
Nea, pluggisen... snart är du en familjemedlem rikare!
Rebecka, snart.. snart blir det party. v.11!
Ante, snart kommer du upp och hälsar på!!=D
Kajsa, party i Uppsala hoppas jag verkligen på.
Jacob, Kina en månad och sen tillbaka till Hawaii, du är saknad! I'm praying for you.
Mamma och Micke.. ett paket har skickats med försenad födelsedagspresent. Enjoy!

Jag saknar er! Jag har verkligen världens bästa vänner och familj. Det värmer bara jag tänker på er. Vecka 11 kommer jag hem och får träffa nästan alla ovanstående plus massa fler. Lycka!

Och du Johan, sno inga pengar

Ciao

Kommentarer
Postat av: mama

hej kullanmuru; vem är Johan som ger dig fina kommentarer?? måste vara en smart kille:-)

saknar dig jättemycket vissa dagar,härligt att du trivs så bra där!!

2009-02-09 @ 11:07:55
Postat av: unnan

här är jag! :)

2009-02-10 @ 01:16:41
Postat av: Lina

jag vill följa med på holiday club :P

2009-02-10 @ 01:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0