Nattliv i Åre

Tydligen var det lite opassande text så får väl ändra lite..

Igår vart det min första "riktiga" utgång här i Åre. Det var sjukt kul! Började med middag på Broken med ett gäng sköningar för att fira Anna lite som fyller 22 på måndag. Sen vart det ett glas vin på tt, sjukt mysigt ställe. Sen var det bara jag och Cissi kvar och vi pyste till bygget, the place to be om man vill dansa i Åre. Vi hade riktigt kul!
Idag har jag mått skit. Inte för att jag är bakis för jag drack för lite för att bli det, men för att jag har sovit 4 timmar och jobbat på caféet hela dan, 13 timmar totalt. Med lite feber, ond hals samt fullt medveten om att jag ska städa hela dan imorgon (jobba på skistar).
Sen brände jag mig i ugnen idag också. Inte min dag. DG drar mig bara ännu djupare ner i skiten eftersom han är ännu bittrare än jag idag. Men nu har jag har gått över från att vara en bräcklig liten ekorre till en övertrött kvinna som fascineras av brännmärket/blåsan på min arm...  Underhåller mig själv så att säga. Calle är på besök också så nu har jag någon ny att gå och krama på, är det något jag behöver så är det kramar.
Jag saknar mamma och pappa. Och Micke. Ska bli så kul att träffa dom snart. Dom är så fina och bra, min familj.

Igår hoppade jag i backen. Det var ingen hit. Inte alls. Haha. Jag flög i luften, ramlade på rumpan och det gjorde ont. Idag mår min bak mindre bra. La även märke till när jag var på toa att mina ben är fulla med blåmärken. Känner mig rätt frän om jag ska vara ärlig. Blåslagen. Har till och med ett blåmärke på handen, fråga mig inte hur jag lyckats med det.


En låt bjuder jag på också..sjukt bra. Kings of Leon- Use somebdy. Nyfunnet bra band. Mumma. http://www.youtube.com/watch?v=JCZfJ5ai07U

Fungerar inte att posta det. Aja. Gå in och lyssna. Den är bra.
Tänkte lägga ut lite bilder, men det går inte att kopiera från Simons blogg.. han fotade nämligen på föreställningen i tisdags. Inte kunde man kopiera bilder från finest.se från igår heller. Men en bild ska ni få se... en otroligt charmig sådan tagen på tågresan på väg till Sthlm i höstas.


Over and out, biiiiiaaatch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0