My heart still beats for you

Berg och dalbana är ett ord som beskriver mitt liv just nu.
Det blir inge mer bloggande förens vi åker. Då ska jag och Rebecka ha en reseblogg. Återkommer om det.
Men det finns ingen ork att sitta och skriva inlägg här där jag måste tänka mig för vad jag skriver.

Måste avsluta med något bra, något bra det är att jag har Krister. Min älskade krister. Marta. Linnéa. Några andra vänner också.
Man märker skillnad på vänner och vänner nu. Och jag är så lyckligt lottad som har några fina.
Och Krister, honom älskar jag och honom vet jag inte vad jag skulle göra utan. Jag är så glad att vi har varandra.
Han får mig att må bra. Han får mig att skratta. Han får mig att se framåt och han får mig att hoppas och längta.
Vad mer kan man begära än kärlek?
Det bästa och det jobbigaste på denna jord.
Ta hand om era nära nu under juletid. Det är dom värda. Och en sista sak- ta aldrig någon för givet.

Stor julkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0