Palla skriva

Jag orkar inte skriva. Någon annan dag, någon annan gång. Är fruktansvärt trött efter 4 intensiva jobbdagar. Ser fram emot tisdag, då är jag långledig 4 dagar i sträck. Mys! Då blir det kanske Göteborg elle skärgåden. Bort från stan för första gången i sommar ska jag i alla fall =)

Några bilder från Sandham förra helgen bjussar jag på. Den där K spänner sig är fruktansvärt kul tycekr jag eftersom han hatar den eftersom det ser ut som att han verkligen försöker spänna sig och dessutom är sjukt blek. Hahaha. Han skickade tom sms från rhodos nu (där han är i TVÅ himla skitveckor) ".. och du, ta bort blekbilden från FB!"
som om inte det gör att jag bara vil ha kvar den ännu mer.














och så sist en bild från när DG var och hälsade på från norraste norrland =) killen bor många mil OVANFÖR Haparanda, hur sjutton man nu lyckas med det. Grym är han i alla fall =). Han gick ingick alltså i mitt team uppe i Åre.

Nu film, sen soova.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0