Ö-sund, S-vall, H-sand, Sthlm, Åre

Jahapp så var det ett tag sen man skrev igen. Förra veckan var jag och reste runt litegrann, först sov jag en natt hos Matildas syster Lovisa i Östersund, sen bar det av till Sundsvall och Härnösand för att hälsa på min vän Johanna, hennes man och deras lilla William. Sen vart det en natt hos några vänner till familjen utanför Sundsvall och slutligen hem till Sthlm fårn lördagen-tisdagen. Det var en riktigt bra vecka och det var skönt att komma bort lite, stressa runt hit och dit. En vecka i min smak!
Nu i veckan har det varit sjukt bra väder även här i Åre. Det har vart en härlig dag i backen, och igår vart det en topptur uppför Getryggen som det så vackert (?!) heter. Alla tog vi oss upp med snowboards, boots, pjäxor och skidor på ryggen. Gick nästan 3 timmar och svishade sedan ner. Det var helt underbart att se alla fjäll utan liftar och massa människor. Så sjukt vackert. Gud har skapat en så vacker jord!

I torsdags kväll var vi och såg Veronica Maggio. Hon är ju inte direkt en sångerska i mina ögon.. eller det är hon väl, men jag vet inte hon var inte så bra på att sjunga tycker jag bara. Men jag analyserar kanske för mycket..
I övrigt så har jag kommit igång väldigt bra med träningen igen. Den här veckan har det blivit en 3 st promenader, 1,5 mils cykling, lite styrketräning, en halvdag på snowboard, och 3 timmars vandring uppför ett fjäll samt åkning nerför. Inte alltför tokigt. Imorgon blir det backen igen.

idag har några av mina vänner varit hårmodeller, Ida, Matilda och Johannes. Dom är sjukt snygga alla tre! Jag och Emma åkte in till Åre och kollade på dom, sen knallade vi runt lite på Åre torg och liftade hem. Liftade in till Åre också. Gratis är gott! (Att lifta här är INTE samma sak som att lifta i Sthlm kan jag säga..och jag gör det aldrig själv)

Nu måste jag rusa, ska iväg till ungdomsnattcaféet tant annas där vi hänger varje lördag, var ett bra tag sen jag var där så det ska bli kul.

Här kommer några bilder från när killarna var och hälsade på, jag lyckades hoppa! Haha ful bild men ändå ;)





Kommentarer
Postat av: mama

vad söta ni är...roligt att killarna var där!inga foton av kusinens besök?

2009-04-27 @ 09:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0