Home sweet home

Igår hade vi en I-landskväll på U-landscafeét! Det var sjukt roligt och alla i Zebra teamet klädde ut sig. Många andra också men Stureplansgrejen har liksom blivit Zebrornas grej. Det började med att "Håll upphänderna för Stureplan" gick på repeat i DG:s bil JÄMT. Så har det fortsatt och vi planerar nu storslagna utekvällar på Stureplan framöver.. (alla driver alltså med 08:or, eller iaf brats och wannabe brats och jag hakar på för det är rätt kul)
Så i helgen eller nästa helg när jag ska ut i Sthlm, då ska jag fota åt de små barnen här så det blir nöjda. En kompis har blivit inkastare eller vad det heter på en klubb där så det blir väl något besök. Trots varningarna från Ante.. haha.
Så imorgon åker jag alltså hem! Från imorgon kväll, fredag, till söndagen veckan efter är jag hemma. Schemat är fullsmockat och jag kan knappt bärja mig. Det ska verkligen bli så skönt att komma hem till familjen, träffa alla vännerna och få krama dom man verkligen älskar. Hur bra jag än trivs här så är det rätt gött att komma hem också =).

Annars har det inte varit nå mer hajkande i skogarna vad jag kan komma på. Det avrt ingen ridning pga sjuk häst men det blir efter lovet.
Ha det fint folket, ses på Stureplan?! ;)



Jag och Matilda, vi klarade av det rätt bra. Eller vad tycks?

Johannes, Lukas och DG var gaaanska så najs.. man skulle ärligt talat kunna tro att framförallt Lukas var en brat.


Sofia och jag.

och så en skogsmulle bild för att bevisa, och påminna, er om att jag faktiskt inte är sådan där..

Det här var på liftartävlingen till Trondheim för några veckor sen (A har stora händer och det har ionte jag..)


DG och Anton i Trondheim! Anton åker till Tanzania i 6månader, om typ en vecka. Helt sjukt. Och gissa vem som är liite avis?



I veckan när vi var ute och sprang, hurtiga som vanligt.... eller..

PUSSPÅER!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nypremiär för min blogg!!!;D

2008-11-01 @ 17:50:09
URL: http://emeliemari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0