Härnösand

Det här inlägget postades tydligen aldrig, så här är söndagens inlägg

 

Hej igen! Nu är jag hemma efter en skön helg uppe i Härnösand. Kommer bilder sen, någon dag när jag har mer tid. Mösspåtagningen i onsdags var mysig och jag var nära att börja böla. Kommer sakna min klass sjukt mycket! Man får ta vara på sista tiden som sagt...
Efter lite sång på stan (jag missade när Danny kom förbi och sa att vi (eller dom då)  var bra och slängde i en slant (varför missar jag alltid kändisar) så pyste jag med Nea och grillade på Långholmen med hennes vänner. Sen pyste vi till Anny på söder där det var lite chill, men vi var så danssugna så vi drog till Toxic och dansade till 2. Haha. Med Nea har man alltid kul! =) Träffade några gamla vänner från Kungsängen också.
Efter 3 timmars sömn satte jag mig på bussen mot H-sand. Lyckades sova nästan hela resan så det gick fort!
Johanna och Samuel och lilla William, som är 6 veckor gammal nu, bor riktigt centralt. Tar 2 minuter att gå till "city".
har umgåtts med dom, ätit massa onyttigheter och hälsat på hos Sjödins, johannas familj, såklart. Det är så skönt att vara hos dom, eftersom jag bott där i ett antal veckor.
Och William, åååh jag fullkomligt älskar plutten. Som sagt, bilder kommer.

Träffade Emelie också, så kul att jag fortfarande har bra kontakt även med henne. Fin tjej det där! 

Vi har köpt ny båt! Såhär ser den ut, en bayliner 2858, 01a. Sommar Nu tack =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0