fest i kyrkan

Lång dag, har ont överallt. Har aldrig tyckt att det varit så jobbigt att gå upp och jobba på hotellet som i morse, jag var så läskigt trött! Men iväg kom jag och tur var väl det med tanke på alla snygga killar som ramlade in en efter en... haha. Nä men det var 111 pers (ja vi hade mycket och göra idag, var inte själv för ovanlighetens skull) som kom från Phone House. Säljare hela bunten, ni vet unga säljare. Mest killar men också tjejer. De flesta runt 20-25 skulle jag tippa. Många verkade trevliga, men snygga säljarkillar som är duktiga på att sälja verkar ju vara helt bedrövligt självsäkra. Sådär att man nog tror att dom innerst inne nästan mår dåligt. Det fulaste som finns, det är snygga killar som Vet om att dom ser bra ut och visar det med en sådan överlägsenhet att man har lust att skratta åt dom.
Men det värsta var en tjej som betedde sig som hon vore två år, min kollega gjorde helt rätt medans den här tjejen betedde sig rent ut sagt som ett svin. Riktigt pinsamt var det. 
Man tackarja för trevliga människor! =) I alla fall så var ju där över 70 killar, de flesta snygga och många trevliga. Ja nej jag klagade inte. Lite ögongodis har ju ingen dött av. 
Slutade 3 och efter det tränade jag, med en oerhörd motivation! Gick ruskigt bra! Sprang 4 km på 20 min och körde styrketräning i 45 minuter. Så har gått 35 min idag, sprungit 20 och styrketränat 45. Känns med andra ord rätt bra. Framförallt med tanke på godiset jag åt igår.

Nu ska jag fixa inbjudningskort till min studentmottagning och sedan ska jag på fest i kyrkan. Killarna har ordnat fest för tjejerna, haha det här blir intressant! Blir säkerligen en mysig middag och sedan något spex på det. Ska bli kul att träffa alla igen, var några veckor sedan jag träffade de flesta.


Mamma och jag i början på året, hon festfixad och jag sjuk och äcklig.
Världens finaste människa, det är hon, Min mamma.
image122






Praying, and hoping for the best

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0