Båten

Funkade tydligen inte med bilden heller. Har lånat Martas bärbara några dagar, så jag kan plugga på andra ställen än hemma. Himla smidigt när jag var i Härnösand, men internet krånglade lite på den tydligen.
Här kommer i alla fall en bild på båten.... =) inte exakt den här som är våran då, men.
Det är en Bayliner 2858, 01a. 

image113


Ikväll har Emil sin skiva... men jag köpte aldrig någon biljett, eftersom vi har våran imorgon. Smart och bra var väl det, med tanke på allt jag borde och måste plugga ikväll. Men åh det hade varit kul! Aja, får träffa killarna imorgon kväll på MIN SKIVA, som kommer bli SJUKT rolig =) ALLA mina vänner kommer ju typ! Kungsängenkillarna, kyrkfolk och Nea o sedan massa kompisar till kompisar, ni vet. Och alla från klassen. Kan ju inte bli mycket bättre!

Hade konsert igår, sjöng "In a manner of speaking". Det gick rätt bra, ja det gjorde det faktiskt. Jag är helt OK nöjd för ovanlighetens skull. Sjöng samma låt på uppspelet för musiklärarna idag och det kändes också bra.
Det som får lida är ju träningen nu alltså... inte skönt och inte bra eftersom jag kom igång så bra. Har inte tränat på 7 dagar nu. Känns inte kul någonstans. Imorgon ska jag upp och springa före skolan. Måste verkligen det. SKA hinna träna 3 gånger den här veckan. Trots allt plugg. Ja, det SKA jag.
Lördag blir det jobb från 7-15, och på söndag 14.30-22.30. Och den här helgen ska det visst bli sjukt varmt i stan, och vi får båten på fredag. Om det känns bra att jag då ska jobba hela helgen?
Det kan ni ju lista ut själva. Morr. Aja, pengar.

Nu ska jag skriva om Martin Luther King och analysera två noveller skrivna av Borgés utifrån ett psykoanalytiskt perspektiv. Sedan en recension i nutida konst på det. Yes. 

SOLBRÄNDA BEN. SOLBRÄNDA ARMAR. SOLBRÄNT ANSIKTE. SOLBRÄND MAGE. SOLBRÄNDA FÖTTER. 
Ja ni hajjar. I can't wait =)
Förresten, ANTE ska jobba på junibacken i sommar! Ha ha .. ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0