Värme, norrland, Afrika, Alicante

Är tankar som snurrar runt i mitt huvud...

Jag vill resa! Nu! Jag vill inte vänta! Uuuuh. Men den som väntar på nå gott bla bla.
Om ekonomin håller blir det definitivt en resa till Alicante med någon vän inom en snar framtid. Billigaste alternativet för att få sol och värme då jag känner en där som jag definitivt får bo hos. Billiga flygbiljetter dit är inte så svårt att hitta heller. 
Men smartast vore att spara spara spara. För pengar kommer behövas i höst och nästa år. Framförallt nästa vår.

Jag orkar inte ladda upp bilderna än. Jättetråkigt men några snodda från Madde ska ni få se i alla fall.

hade svullomyskväll med Unnan igår, helfestligt. Såg en apdålig film och en mysig rätt bra film. Little miss sunshine ni vet? Någon som sett den? Jag skrattade en hel del i alla fall.
Tog en promenad hem i morse (förmiddagen) från Hagaparken där Unn bor, det tog 50 min. Rätt bra gjort! Framförallt med tanke på att jag inte tränade idag. Får bli imorgon efter jobbet.
Var i kyrkan en sväng, ska gå medlem så skulle fixas lite med papper o sånt. Sen träffade jag Erika och Miriam en snabbis, kom hem, åt våfflor, kollade gilmore. Bestämde mig för att det inte blir något Härnösand nu i alla fall. Tyvärr. Men det blir om några veckor. Så snart som möjligt.
Ska sitta barnvakt på torsdag åt Mikael, vilket betyder 400-500 kr som jag inte kan, eller vill, banga. Det behövs.

Nu gilmore. Imorgon jobb 10-18.30

     
Jag och Emil, haha på buffén. Shower of flower (som har spelning på torsdag på en jazzklubb!) fick spela på scenen på båten. På den där alla dansband jämt spelar ni vet. Danne blev lite buddies med dom som spelat och då de förstod att vi var musikfolk så litade dom tillräckligt på pöjkarna för att låta dom köra Qack attack. Bakis var dom alla med mjukisbrallor och grejer. Haha, så söta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0