some photos

image63

Nyårsafton. Bättre sent än aldrig? =) har hur mkt bilder som helst att ladda upp nu. Så de dagar jag hinner dyker det upp en eller annan bild.

Min storebror ska kanske börja träna på hotellets gym! Hur bra är inte det. Då kan vi träna tillsammans när det passar båda =) inte helt fel med tanke på hur lite vi umgås. 
Har varit en låång men bra skoldag. Är så sjukt trött efter helgen, har jobbat helger förut på mina gamla jobb, men aldrig 8 timmarspass både lördag och söndag. Och så kommer det vara resten av terminen, fast varannan helg. Skönt att jag trivs bra där, annars hade det bara känts jobbigt. Nu känns det bra eftersom jag vet vad jag ska göra med pengarna också, har något att verkligen spara till.
Ikväll kommer jag somna säkert 9. Morgondagen blir med andra ord säkert super.
Ikväll: plugga, så mycket jag bara orkar. Vilket säkert inte blir så mycket som tänkt men huvudsaken är att jag får något gjort.

Några bilder till kanske..
  

1. Nea, kajsa och basse på middagen
2. Jens och Evelina
3. jag, Lars (neas pojkvän) och Lina
4. Anna och jag, hade inget med nyårsafton att göra men hon är bara så söt.

Några från Kittelfjäll finns på bilddagboken! Funderar starkt på att ta bort bilddagboken.. det går ju inte att ladda upp på facebook, i bloggen Och på bilddagboken. Någon gräns får man ju ha. Roligare o samla allt på ett ställe. Tråkigt när inte alla har facebook bara. Hm. Det i-landsproblemet får jag lösa en annan dag.
Nu luktar det mat!
Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Jess

haha där ser man! men en klättervägg kan ju faktiskt också vara lite jobbig ;)

2008-03-11 @ 18:12:52
URL: http://jessjess.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0